Lepokoti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Inffoa pojat!

2 posters

Siirry alas

Inffoa pojat! Empty Inffoa pojat!

Viesti  Atlant To Tammi 24, 2008 1:45 pm

Joo elikkäs mä toivoisin että ne kenellä on jotain mua vastaa niin laittaa kommenttinsa tähän mun viestiin jotta voitaisiin vaikkapa jutella että mistä kiikastaa.... Se et offu kertoo mulle siitä mun raidi käyttäytymisestä niin mitä vittua mä olen siellä tehnyt ??? kertokaa nyt helvetti siis vittu olenko huutanut ? en! olenko puhunut paskaa en ? tietääkseni en ole tehnyt mitään semmosta mikä edelle auttais mut potkimaan killasta.. Entäpä sit seuraavalla kerralla 3 - 6 sanoo offuille "ei tykätä tosta! anna kenkää" offu sanoo ok".. Eihän toi vittu käypäinsä... Eiks ole vittu munaa sanoo ventissä että ette tykkää musta ja mun ASENTEESSA on vikaa ?? kertokaa nyt vittu...

Atlant

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 08.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Inffoa pojat! Empty Vs: Inffoa pojat!

Viesti  Nrttu To Tammi 24, 2008 1:55 pm

Taisin sanoa pariinkin otteeseen, ettei kyseessä ollut pelkkä raidi käyttäytyminen vaan asenne yleensä. Vaikka nyt on tunteet pinnassa niin tämä post on juuri sitä tyyliä mistä on puhuttu.

Ainakin itse näen, että officerien yksi velvollisuuksista on pitää ilmapiiri hyvänä killassa ja jos yksi aiheuttaa ongelmia niin se pitää ratkaista. Niin kuin sanoit jokainen on oma persoona ja sun ei nyt tällä kertaa sopinut Lepokotiin.

Lukitsen tän threadin nyt, että kaikki näkee sun puolen tästä asiasta ja te voitte pelissä puhua siittä vaikka whispaten, mutta ei tuoda tätä draamaa forumeille.

Ainakin omalta osalta tämä asia alkaa olla käsitelty.

Nrttu

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 03.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa