Ilmoita poissaolot täällä
+12
Liriel
kekkonen
Tunkki
Meretrix
Elthar
naza
Paniikki
Juurikas
Feriad
Darknesss
Dranarius
Ceziar
16 posters
Lepokoti :: Yleinen avoin :: Yleinen
Sivu 1 / 1
Ilmoita poissaolot täällä
Tehdäänpä tämmöinen ja aloitetaan heti ilmoituksella.
Peliaika loppuu accountilta huomenillalla, ja saattaa mennä tovi ennen kuin saan ostettua sitä lisää. Eli pientä taukoa pukkaa.
Peliaika loppuu accountilta huomenillalla, ja saattaa mennä tovi ennen kuin saan ostettua sitä lisää. Eli pientä taukoa pukkaa.
Ceziar- Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 34
Vs: Ilmoita poissaolot täällä
joo eli on peliaika loppu mullakii ja en välttämättä saa lisää ihan heti joten pidän vähän taukoa
Dranarius- Viestien lukumäärä : 7
Joo eli kirjotanpa mäkin vielä tänne ettette unoha mua kokonaan...
Pidän tässä vielä ehkä viikon (?) taukoa ja kattelen sitten uuden ajan ostoa. Tässä on nyt vielä semmonenkin probleema, että jostain syystä uuden modeemin myötä yhteys on muuttunut suht laiskas, niin, että wowissakin latency oli kokoajan +500, ja en mä vitti tulla lagailemaan sinne raideihin turhan päiten. Lisäksi mitä nyt kerkesin pelailla ennen kuin aika tossa loppu, totesin, et tulee suht usein dc ja isoja piikkejä.
Pidän tässä vielä ehkä viikon (?) taukoa ja kattelen sitten uuden ajan ostoa. Tässä on nyt vielä semmonenkin probleema, että jostain syystä uuden modeemin myötä yhteys on muuttunut suht laiskas, niin, että wowissakin latency oli kokoajan +500, ja en mä vitti tulla lagailemaan sinne raideihin turhan päiten. Lisäksi mitä nyt kerkesin pelailla ennen kuin aika tossa loppu, totesin, et tulee suht usein dc ja isoja piikkejä.
Darknesss- Viestien lukumäärä : 12
Sama pistää tännekki tämä...
Joo eli tilanne on et mun netti on alkanu jostain syystä VITTUILEEN(huom isolla että huomaatte vakavuuden) wowissa kun sisään olen päässyt se on yhtä sisää ulos sisään leikkiä ja kun sisäl on ni latency on 5-20k et se siit..kattelen täs paripäivää ja ilmotan miten homma etenee mut jos parannusta ei näy ni mun raidit on vähäks aikaa raidattu 2.2.08 alkaa tuolla yliopistolla laite päivitykset et sillon yhteys alkais paraneen mut ota niistä sit selkoa
edit: no unohetaas tää toimii ihan normisti nyt
Joo eli tilanne on et mun netti on alkanu jostain syystä VITTUILEEN(huom isolla että huomaatte vakavuuden) wowissa kun sisään olen päässyt se on yhtä sisää ulos sisään leikkiä ja kun sisäl on ni latency on 5-20k et se siit..kattelen täs paripäivää ja ilmotan miten homma etenee mut jos parannusta ei näy ni mun raidit on vähäks aikaa raidattu 2.2.08 alkaa tuolla yliopistolla laite päivitykset et sillon yhteys alkais paraneen mut ota niistä sit selkoa
edit: no unohetaas tää toimii ihan normisti nyt
Viimeinen muokkaaja, pvm Ke Tammi 23, 2008 6:49 pm, muokattu 1 kertaa
Feriad- Viestien lukumäärä : 71
Juurikas poissa 25.-27.1.
Eli meen käymään tuolla etelässä viron puolella viikonlopuks. Alkuviikosta taas uudella innolla mukana.
Juurikas- Viestien lukumäärä : 8
Peliaika loppu, varmaa ostan lisää kuhan koeviikko on ohi
Paniikki- Viestien lukumäärä : 23
noniin jätkät mun vuoro tuli sit nyt:/
näin itse kun työtön oon (töihin haku silti päällä) mutta ei vaan ole tärpännyt vielä
se mikä tässä on ongelma on se että kun siskon ja ukon kanssa asun tässä niin meiltä lähtee nyt sitten asumistuki pois. joten kämppäkin saattaa lähteä lähiaikoina toivotaan kuitenkin ettei lähe
tämä johtaa juuri siihen että. vält. en voi netti maksua maksaa joka kuukausi *=elämä loppuu
mutta tämä nyt vaan kaikille tiedoksi että vielä ei ole vaarassa mitään, mutta kaiken varalta jos jotain käy niin tiedätte sitten että olen täysillä mukana niin paljon kun voin:)
näin itse kun työtön oon (töihin haku silti päällä) mutta ei vaan ole tärpännyt vielä
se mikä tässä on ongelma on se että kun siskon ja ukon kanssa asun tässä niin meiltä lähtee nyt sitten asumistuki pois. joten kämppäkin saattaa lähteä lähiaikoina toivotaan kuitenkin ettei lähe
tämä johtaa juuri siihen että. vält. en voi netti maksua maksaa joka kuukausi *=elämä loppuu
mutta tämä nyt vaan kaikille tiedoksi että vielä ei ole vaarassa mitään, mutta kaiken varalta jos jotain käy niin tiedätte sitten että olen täysillä mukana niin paljon kun voin:)
naza- Viestien lukumäärä : 54
Joo elikkä 18.2 loppuu peliaika ja en tiedä koska otan lisää. Syynä tähän on toisaalta YO-kirjoitukset jotka pikkuhiljaa lähenevät ja toisaalta peliä kohtaan on loppunut kiinnostus jonkun verran, lisäksi se vie suunnattomasti aikaa.
Katellaan ku nähdään
Katellaan ku nähdään
Elthar- Viestien lukumäärä : 11
Lähen tänään viikoks Egyptiin, takaisin 13.2.
Meretrix- Viestien lukumäärä : 26
Pidä hauskaa
Ja Elthar, peli vie niin paljon aikaa ku haluat että se vie aikaa
Feriad kirjoitti: peli vie niin paljon aikaa ku haluat että se vie aikaa
paskapuhetta!
Tunkki- Viestien lukumäärä : 37
Juu, normi koeviikko alkaa tämänviikon torstaina ja jatkuu tonne ensviikon torstaihin. Että arkipäivinä en kerkee pelaamaan, mutta viikonloppuna pitää kyllä vähän lievittää riippuvuutta.
Juuris poissa 9.-12.2.
Jees, eli lauantaina MM-kyykkä ja siit sit sunnuntaina jatkan pariks päivää risteileen ruotsiin päin. Jää 'vaihteeksi' taas vkln raidit väliin. :/
Juurikas- Viestien lukumäärä : 8
samalle risteilylle ollaan myös pukin kanssa menossa, eli ollaan koko kolmikko pois 10-12.2
Liriel- Viestien lukumäärä : 21
Hej ! moon siel laivalla kans!
referoin edellistä postaajaa
referoin edellistä postaajaa
Pikkupukki- Viestien lukumäärä : 19
Feriad kirjoitti:Pidä hauskaa
Se on juurikin sen takia, että ei pysty lopettamaan ajoissa, perseessä alkaa tuntumaan vasta 6h pelaamisen jälkeen, että taas meni koko päev =(
Elthar- Viestien lukumäärä : 11
Eli meikä on poissa kuviosta jonkun aikaa. Tai oikeestaan raideista.
Kuten saattanu jengi huomaa et katkee pinna aika helpost (jopa nopeemmin ku yleensä jos mahdollist) ni en jaksa tulla vaivaa ihmisii raidiin. Irl elämä (sitä mitä sitä nyt on olemas) on aikast retuperäl monessaki asias joten katotaa koska saan hermoni takasin edes entisen kestäviks.
Kuten saattanu jengi huomaa et katkee pinna aika helpost (jopa nopeemmin ku yleensä jos mahdollist) ni en jaksa tulla vaivaa ihmisii raidiin. Irl elämä (sitä mitä sitä nyt on olemas) on aikast retuperäl monessaki asias joten katotaa koska saan hermoni takasin edes entisen kestäviks.
Kharone- Viestien lukumäärä : 32
näähIDDQD
En pysty raidaamaan perjantaisin... :p syynä alkoholi ja naiset miksei miehetkin <3
näähi- Viestien lukumäärä : 21
Joo ens viikon pe(22.2)-tiistai tai ke oon poissa pelistä..
lähen pohjoseen juhlistaan 20vuotispäiviä.
lähen pohjoseen juhlistaan 20vuotispäiviä.
Njoo, meen inttiin vemppaamaan 80 päiväks alkaen 3.3. Kattellaan jos viikonloppusin ehin koneelle. Älkää ihmetelkö jos oon online, fini vaan hoitelee mun transmuteja
Meretrix- Viestien lukumäärä : 26
Tässä nyt tulee semmone puolentoista viikon tauko kun pitää lähtee 24 / 7 töitä tekemään hiihtolomaks. Toivottavasti saatte raideja kasaan nii pääsee hyvillä mielin palailee
Mötkö- Viestien lukumäärä : 23
Lepokoti :: Yleinen avoin :: Yleinen
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa