Lepokoti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ursulaa - Druid

Siirry alas

Ursulaa - Druid Empty Ursulaa - Druid

Viesti  Ursulaa La Tammi 12, 2008 1:41 am

Joo elikkäs tässä oltais kiltaan hakemassa. Resto druid about 1800 healing+ ja spirittii ja näit ei muista ulkoo + specci ei oikee tue täl hetkel niitä. Mikki ja ventrilo löytyy ja kyky puhua tarvittaessa. Aikasempaa kokemusta on The SAintin kanssa karaa + Gruulia ja Sandelsin kanssa aiemmin mainitut, Magtheridon ja joitakin TK SSC alkubossei. Tällä hetkel oon PvP killassa jossa ei oikee tapahdu mitään. Geari on suurimmaks osaks kara epiccei. Killasta tunnen paljon porukkaa saintista ja suuri osa varmaa muistaa mutki. Ikää on 15v ja nykyiset raidi ajat mitä oon kuullu pitäis käydä jos ei satu olee helvetisti kokeita samaa aikaa. täs o tää armory linkki mut veikkaampa et siel o pvp kamat päällä ja specci on pvp niiku aiemmin taisin mainita. Jos jotaa muuta viel haluutte tietää ni /w mulle vaa =)

Ursulaa
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ursulaa - Druid Empty Vs: Ursulaa - Druid

Viesti  Ursulaa La Tammi 12, 2008 1:42 am

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Ursulaa

Ursulaa
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ursulaa - Druid Empty Vs: Ursulaa - Druid

Viesti  Veri Ma Tammi 14, 2008 11:54 am

tuotanoin, sori että vähän kestää, mutta koska olen taas offline pe asti, vastaus tulee varmaankin vasta pe iltana/la aamuna

Veri

Viestien lukumäärä : 114
Join date : 02.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ursulaa - Druid Empty Vs: Ursulaa - Druid

Viesti  Ursulaa Ma Tammi 14, 2008 11:58 am

asia selvä =)

Ursulaa
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ursulaa - Druid Empty Vs: Ursulaa - Druid

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa