Lepokoti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Naamakeinu - 70lvl mage

Siirry alas

Naamakeinu - 70lvl mage Empty Naamakeinu - 70lvl mage

Viesti  naamataulu To Huhti 03, 2008 1:38 pm

1. Mikäli täytät edelliset vaatimukset ja nyökkäilet päätäsi laita x kohtaan yksi.
-[X]

2. Nickki, clässi ja kuinka kauan olet wowia pelannut?
-Naamakeinu,Mage AP/fire. Tähän nyt saisi loputtoman listan. Miltei joka classi pelattu 70:een leveliin asti, joten näin ollen vuosiakin kertyy.
Vähän wowin ilmestymisen jälkeen olen mukana pyörinyt, toki taukojakin on ollut.

3. Aikaisemmat killat?
-Muun muassa Saint..

4. Jotain perustietoa itsestäsi(tämä voisi olla paikka laittaa ikä ja työt/harrastukset jotka vievät mahdollisesti aikaa ja kuinka paljon wowitat noin suunilleen päivässä).
-Toivottavasti porukka vielä muistaa tämän meidän "naamat yhteisön". Eli IRL-kaveriporukkahan me ollaan. Myös "naamataulu" kuuluu porukkaamme. Itse olen wowia hakannut joka kantilta, mutta korkeimmillaan olen yltänyt pari bossia SSC:stä ja pari TK:sta. Itsellä ylioppilaskirjoutukset takana, eikä inttiinkään tarvitse vielä lähteä, joten aikaa pelaamiseen jää. Olen 18 vuotias koulunsa lopettanu kuopiolainen.

5. Mihin aikaan toivoisit raidien alkavan?
Siinä 7-8 aikaan sopisi täydellisesti, kuitenkaan ongelmana ei ole muut ajat.

6. Aihe vapaa jos jäi jotain sanomatta.
-Aloitin uudestaan pelaamaan vasta yo-kokeiden jälkeen, joten yksi kararaidi lämmittelynä toimisi loistavasti. Olen ylpeä itsestäni, että pystyin kirjotusten ajan olemaan erossa! Very Happy

7.Linkki kamoihin
- http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Naamakeinu

naamataulu

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 02.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa