Lepokoti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Guildiin jos pääsis =)

3 posters

Siirry alas

Guildiin jos pääsis =) Empty Guildiin jos pääsis =)

Viesti  Atlant Ti Tammi 08, 2008 9:05 am

Morjensta vain. Olen 70 lvl Draenei Mage pelailen arkisin tosi aktiivisesti panostan 100% kuuntelen ohjeita en metelöi ventissä, ellei jollain jotain asiaa ole niin sitten Smile.. Olen pelannut tossa "TheSAint" nimisessä guildissa vähäsen aikaa, mutta eipä siel raideja järjestynyt joten päätin sitten quittaa rahtuc Razz.. On noita random guildei tietenki ollut ja karassa on tullut käytyy muutamiin otteisiin What a Face "Bloodpressuressa" olin vierailijana mutta siihen se sitten jäikin :>.. Playedia täl jabel on jotain 38Days.. Tän hetkinen specci on 11/0/50 frostissa tullut pelattua nyt aika kauan kun guildia ei ole ollut niin pvp:t pitänyt räiskii oikeen olantakaa.. En pysty nyt pastee kamoi kun toi armory vittuilee koko ajan mutta lisään sen tänne kun pääsen vain sivulle.. Koulua en pahemmin käy joten aikaa pelaamiseen löytyy Smile toivoisin et raidit alkaisivat siinä 16:30 - 20:00 välillä ja loppuis viimeistään 02:00 Smile et sais kummiski vähän nukuttua.. Ikä on 18wee eippi Razz Eikai tässä muuta ole sanomista, niin tietenki toivon et jengi olis leppost ja homma hanskassa.. Mut saa tavotettua parhaimmiten varmaanki itse pelissä... Tässä tää tais sitten olla Smile.. Pieni lisäys on kaikki Hc avaimet + lentomountti.. Siinä olis kamat http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Atlant


Viimeinen muokkaaja, pvm To Tammi 10, 2008 6:42 am, muokattu 1 kertaa

Atlant

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 08.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Guildiin jos pääsis =) Empty Vs: Guildiin jos pääsis =)

Viesti  Veri Ke Tammi 09, 2008 2:30 pm

Vastaus tulee viikonlopun aikana.

Veri

Viestien lukumäärä : 114
Join date : 02.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Guildiin jos pääsis =) Empty Vs: Guildiin jos pääsis =)

Viesti  tezi To Tammi 10, 2008 11:51 am

Hei jee, sustahan me tehään tankki maugalrille =D
Mul ei oo kyl varmaa mitää sanavaltaa, mut sisään vaa. Vaik ois vähä huonompi geari ni aivot korjaa sen puutteen.
Play hard go pro!

tezi

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 08.01.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Guildiin jos pääsis =) Empty Vs: Guildiin jos pääsis =)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa