Teoria: Al'arilla on threat list!
2 posters
Lepokoti :: Yleinen avoin :: Yleinen
Sivu 1 / 1
Teoria: Al'arilla on threat list!
Oon viimeset 7h vääntäny matikan tehtäviä ja siinä samalla kehittelin seuraavaa teoriaa:
Al'arilla on threath list ja se toimii vieläpä ihan normaaliin tapaan. Al'ar on myös tauntattava niinkuin on pariin kertaan todistettu.
Todisteita:
Ongelma1:
-Al'ar hyökkää pulliksen kimppuun kun pulla poika juoksee sen ohi, vaikka veri tankkaa sitä.
Ratkaisu:
-Pulliksella on enemmän threathia Al'ariin, mitä hän on keränny joko puhtaasti hakkaamalla tai taunttaamalla Al'aria välillä, jolloin hän(pullis) on päässyt automaattisesti threat list:in kärkeen.
Ongelma2:
-Al'ar hyökkäs kekkiksen kumppuun kun taulu tankkas sitä, vaikka kekkis oli ollut suurimman osan ajasta tirppojen kimpussa
Ratkaisu:
-Kekkis oli ollut hakkaamassa fightin alussa dpsiä Al'ariin ja saanut siitä tarvittavan määrän threattia joka ylitti taulun keräämään määrän. Taulu ei ollut kerennyt hakata Al'aria vielä riittävästi threattia ja oli threat list:issä näin ollen kekkiksen alapuolella.
Ongelma3:
-Al'ar haluaa liiskata pari ranged dpsiä aina 2.phasen alussa
Ratkaisu:
-Ranged dps kerää tolkuttoman määrän threattia 1.phasen aikana, koska he saavat nukea käytännössä kokoajan. Tankit saavat tehdä threattia vain 20sec kerrallaan, jolloin he eivät pysty millään menemään puhtaalla threatin hakkaamisella kärkeen. Vaikka Al'ar "kuolee" ja 2.phase alkaa, niin threat list säilyy ja se aloittaa napsimaan pelaajia sen mukaan kuka on Omenissa ykkösenä ellei sitä tauntat.
Koska ranged saa paukuttaa 1.phasen dpsiä niin paljon kun haluaa ja Al'ar tauntataan 2.phasen alussa, jolloin tankki siirtyy threat list:in johtoon, syntyy illuusio siitä ettei Al'arilla ei olisi threat listaa. Todellisuudessa se siellä on, mutta käytännössä siitä ei tarvi välittää.
Melee on 1.phasen jälkeen niin alhaalla threatissa ettei se saa aggroja enään pois, ellei ne lähde sorkkimaan sinne tauntilla. Ranged puolestaan ei enään 1.phasen jälkeen hakkaa juurikaan Al'aria, jolloin heidänkään ei tarvitse pelätä aggron lähtemistä.
Mitä hyötyä tästä tiedosta on? Eipä juuri mitään , paitsi yksi sovellus tulee mieleen:
Siinä vaiheessa kun alarilla on 1-2% HP:ta 1.phasen lopussa, Omenissa ykkösen oleva henkilö lopettaa dpsin, tankki taunttaa Al'arin ja hakkaa vähän threattia päälle. Sen jälkeen 2.phasen alussa Al'arin pitäisi hyökätä automaattisesti tankin kimppuun.
Al'arilla on threath list ja se toimii vieläpä ihan normaaliin tapaan. Al'ar on myös tauntattava niinkuin on pariin kertaan todistettu.
Todisteita:
- Omen rekisteröi threattia
- 2.phasessa Al'ar pysyy siinä joka on tauntannut sen
Ongelma1:
-Al'ar hyökkää pulliksen kimppuun kun pulla poika juoksee sen ohi, vaikka veri tankkaa sitä.
Ratkaisu:
-Pulliksella on enemmän threathia Al'ariin, mitä hän on keränny joko puhtaasti hakkaamalla tai taunttaamalla Al'aria välillä, jolloin hän(pullis) on päässyt automaattisesti threat list:in kärkeen.
Ongelma2:
-Al'ar hyökkäs kekkiksen kumppuun kun taulu tankkas sitä, vaikka kekkis oli ollut suurimman osan ajasta tirppojen kimpussa
Ratkaisu:
-Kekkis oli ollut hakkaamassa fightin alussa dpsiä Al'ariin ja saanut siitä tarvittavan määrän threattia joka ylitti taulun keräämään määrän. Taulu ei ollut kerennyt hakata Al'aria vielä riittävästi threattia ja oli threat list:issä näin ollen kekkiksen alapuolella.
Ongelma3:
-Al'ar haluaa liiskata pari ranged dpsiä aina 2.phasen alussa
Ratkaisu:
-Ranged dps kerää tolkuttoman määrän threattia 1.phasen aikana, koska he saavat nukea käytännössä kokoajan. Tankit saavat tehdä threattia vain 20sec kerrallaan, jolloin he eivät pysty millään menemään puhtaalla threatin hakkaamisella kärkeen. Vaikka Al'ar "kuolee" ja 2.phase alkaa, niin threat list säilyy ja se aloittaa napsimaan pelaajia sen mukaan kuka on Omenissa ykkösenä ellei sitä tauntat.
Koska ranged saa paukuttaa 1.phasen dpsiä niin paljon kun haluaa ja Al'ar tauntataan 2.phasen alussa, jolloin tankki siirtyy threat list:in johtoon, syntyy illuusio siitä ettei Al'arilla ei olisi threat listaa. Todellisuudessa se siellä on, mutta käytännössä siitä ei tarvi välittää.
Melee on 1.phasen jälkeen niin alhaalla threatissa ettei se saa aggroja enään pois, ellei ne lähde sorkkimaan sinne tauntilla. Ranged puolestaan ei enään 1.phasen jälkeen hakkaa juurikaan Al'aria, jolloin heidänkään ei tarvitse pelätä aggron lähtemistä.
Mitä hyötyä tästä tiedosta on? Eipä juuri mitään , paitsi yksi sovellus tulee mieleen:
Siinä vaiheessa kun alarilla on 1-2% HP:ta 1.phasen lopussa, Omenissa ykkösen oleva henkilö lopettaa dpsin, tankki taunttaa Al'arin ja hakkaa vähän threattia päälle. Sen jälkeen 2.phasen alussa Al'arin pitäisi hyökätä automaattisesti tankin kimppuun.
Vs: Teoria: Al'arilla on threat list!
jos se on veren tai naaman kohalla niin sillonhan ne tietty voi tauntaa enne ku se kuolee mut jos on mun kohalla tai siä keskel ilmas niin ei oo rangee taunttiin..
pullapoika- Viestien lukumäärä : 84
Join date : 02.01.2008
Vs: Teoria: Al'arilla on threat list!
en tiä onko enään ajankohtasta mutta:
siis onhan sillä aggro lista, normaalisti. p1 tankki joka vaihtaa paikkaa kiertää vaan sen tankkaavan kaverin tarpeeks kaukaa niin ei tuu semmosia "hups" se niittas kun juoksin ohi hommia. (jos _esim_ sattuu lentään 1. paikalla joka kerta whirlin jälkeen niin se eka tankki ehtii sitä enemmän aikaa lyömää = kerään aggroo enemmän ku ne muut jokka vetää omil spoteillaan /dancee, sit a'lar menee 2 spottiin ja ykköses ollu tankki juoksee kolmoseen niin lyöhän se sitä ykkös tankkia jos tulee rangelle, eli hugthewall)
ja kun p2 alkaa koko raidi menee kasaan siihen ovelle mistä tullaan a'larin huoneeseen ja tankit menee raidin ja alarin väliin, siit sit taunttaa sen heti jos meinaa lähtee warlockkien tai muitte ranged sällien kimppuun kun joutuu juokseen tankkien ohi. (ikkunat kannattaa myös särkee p2 alus tai enne, lähtee salettiin shadowpappien perään kun kaikki warlockit tippuu aggrossa ja jos ei oo tankki hereillä taunttaan a'laria saa wlokit hyvät naurut ja sp repairit ) ezmode.
terkkui bp:n puolelta (eikä oo tylsää, kellokaan vasta kun 04.08 )
siis onhan sillä aggro lista, normaalisti. p1 tankki joka vaihtaa paikkaa kiertää vaan sen tankkaavan kaverin tarpeeks kaukaa niin ei tuu semmosia "hups" se niittas kun juoksin ohi hommia. (jos _esim_ sattuu lentään 1. paikalla joka kerta whirlin jälkeen niin se eka tankki ehtii sitä enemmän aikaa lyömää = kerään aggroo enemmän ku ne muut jokka vetää omil spoteillaan /dancee, sit a'lar menee 2 spottiin ja ykköses ollu tankki juoksee kolmoseen niin lyöhän se sitä ykkös tankkia jos tulee rangelle, eli hugthewall)
ja kun p2 alkaa koko raidi menee kasaan siihen ovelle mistä tullaan a'larin huoneeseen ja tankit menee raidin ja alarin väliin, siit sit taunttaa sen heti jos meinaa lähtee warlockkien tai muitte ranged sällien kimppuun kun joutuu juokseen tankkien ohi. (ikkunat kannattaa myös särkee p2 alus tai enne, lähtee salettiin shadowpappien perään kun kaikki warlockit tippuu aggrossa ja jos ei oo tankki hereillä taunttaan a'laria saa wlokit hyvät naurut ja sp repairit ) ezmode.
terkkui bp:n puolelta (eikä oo tylsää, kellokaan vasta kun 04.08 )
asdsd- Vierailija
Lepokoti :: Yleinen avoin :: Yleinen
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa